Strona korzysta z plików Cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort korzystania z serwisu oraz jego usług oraz dostosować treści do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

Polityka Prywatności    AKCEPTUJĘ

Lech Poznań ogłosił nowego sponsora. To marka świetnie znana na całym świecie!

Dodał: Futbol.pl
Data dodania: 24-10-2020 16:24
Lech Poznań ogłosił nowego sponsora. To marka świetnie znana na całym świecie!

Lech Poznań ogłosił w sobotę pozyskanie nowego sponsora. Kolejorza wpierać będzie teraz globalny lider handlu internetowego, czyli AliExpress.

Umowa została zawarta do końca czerwca 2021 roku, ale w kontrakcie znalazł się zapis o możliwości jego przedłużenia. Dla AliExpress jest to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego.

-  AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek "lifestyle" oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligii Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla - mówi Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań.

- Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie - podkreślił Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

Już w niedzielę, 25 października, w meczu z Cracovią piłkarze Lecha Poznań zagrają z  logo AliExpress na spodenkach. Z logo sponsora Kolejorz będzie grał także w Lidze Europy.

Futbol.pl

Inne artykuły